نهار
 
 
 

   - نهار


امروز ساعت 10 صبح دانشگاه کلاس داشتم.جوجوم وقتی از خواب بیدارم کرد بهم پیشنهاد داد بیاد دنبالمو منو برسونه یونی.ولی من به خاطر مامانم که بهم میگه با جوجوت تو محل نرو و نیا قبول نکردمطبق معمول هم از کارم ناراحت شدمو بعدش بهش اس دادم که امروز میخوام شلوار و کوله نومو استفاده کنم.بعد از دانشگاه بیا دنبالم تا اینا رو ببینیجوجومم قبولید

خلاصه نزدیک ساعت 3 بود که کلاسام تموم شدو تا اومدم تو حیاط دانشگاه جوجوم بهم زنگیدو وقتی جواب دادم طبق معمول پشت خط واسم شعر خوندبعدشم بهم گفت الهی قربونت برم من جلو در دانشگاهم.شما کجایی؟منم بهش گفتم الان میام عزیییز دلم

رفتم جلو دانشگاه و جای همیشگی وایساده بود.خیلی خوش تیپ و جذابداشت باگوشیش ور میرفت و از آینه هم حواسش به من بودوقتی رفتم پیشش کلی از تیپم تعریف کردو منم بغلش کردمبعد بهم گفت نکن این کارو!!!آخه مردم چی میگن؟؟خانوم به این خوش تیپی مارو بغل کنه؟؟؟بذار فکر کنن خواهر برادریم تا تو از کلاس نیفتی...to_take_umbrage.gifمنم ناراحت شدمو محکم تر بغلش کردمو گفتم این حرفا چیه میزنی؟؟؟؟بعدش بهم گفت هم شلوارت قشنگه هم مانتوتولی مانتوی من جدید نبودهیچی بهش نگفتم ولی ناراحت شدمتعریف زیادی هم گاهی وقتا کار دست آدم میده دیگه

تو راه که بودیم بهم گفت موافقی نهارو بیرهاش خاصهون بخوریم؟منم گفتم باید از مامانم اجازه بگیرمو بهش بگم که دیر میام خونه.به مامی اس دادمو ازش اجازه گرفتمو مامی زنگید ازم پرسید میرید کجا؟گفتم نزدیک دانشگامم.مامانم میخواست خیالش راحت بشه که نزدیک خونه نباشیم که یه وقت کسی مارو نبینه

جوجو یه رستورانو بهم نشون دادو گفت که دوستش (حاجی آقایی به سن پدر من)بهش پیشنهاد داده که حتما باخانومت بیا و این رستوران غذا بخورحوحو میگفت طاهرش که خیلی خاص نیست!!!ولی حاجی گفته بود حتما بیاید!غذاهاش خاصه

خلاصه جوجو که دوس داشت سلیقه حاجی رو امتحان کنه اصرار داشت بریم و فتیم

تا رفتیمو هنوز کامل نشسته بودیم واسمون 2 پیاله سوپ آوردنبعدشم که ماست و خیار و کشمش و بعدشم 2 تا نوشاب کوکاکولا مشکی و در نهایت دفتر منوجوجو ازم پرسی چی میخوری؟منم گفتم هرپی تو بخوری

ولی جوجو منو رو گذاشت جلومو گفت حتما باید یکیشو انتخاب کنیمنم جوجه کباب انتخاب کردم ولی جوجوم پیشنهاد داد که جفتمون کباب با گوشت گوساله بخوریمو منم پذیزفتمخلاصه سفارشمونو که دادیم بعد از نیم ساعت غذامونو آوردنیعنی کلی طول کشید تا بیارنتو این فرصت هم من و جوجوی شکموم سوپ و ماست و نوشابمونو خوردیمو جوجو سیم کارتی رو که جدید واسم خریده بودو بهم داد و انداختم تو گوشی جدیدم(یه گوشی دیگه که تازه جوجو واسم هدیه گرفته تا در مواقع اضطراری ازش استفاده کنم)منم سیم کارتو انداختم تو گوشی و اولین اسو به جوجوم زدم:دوست دارم عشق من.بوسجوجومم اسمو خوند و بهم نگاه کردو گفت این اولین اسیه که با این خط میدی؟گفتم آره.بعدش بهم گفت:منم دوست دارم عشق من.بوس

بعد بهش گفتم که مانتوم جدید نیست و حواسش اصلا نبود بهماونم گفت:میبینم واست کوچیکه!!!منم بهش چپ چپ نگاه کردمو خندیدو گفت دارم بهونه میارم دیگه

بالاخره غذامونو آوردنو دیدیم که خیلی زیاده.یعنی یه پرسش واسه جفتمون کافی میشدولی دیگه کار از کار گذشته بودو مجبور بودیم بخوریمشونجوجوم که طبق معمول غذاشو زود خورد و نشست منو نگاه کردنبعدشم خودش مثه مامانا گوشتامو  ریز کرد تا راحت بخورمشونبعد ازم اجازه گرفت و پاشدو رفت تا با صندوق حساب کنه.هزینه ی غذا رو که شنیدم اشتهام کور شدآخه مگه 2 پرس غذا چیه که جوجوم بخاطرش 52 تومان پیاده شد؟؟؟بعش جوجو اومد نشست پیشمو باهام حرف میزد تا راحت غذامو بخورمبعدشم بهم گفت که اگه همه غذامو بخورم واسم یه ریمل لورآل کادو میگیرهکه منم نتونستم همه غذامو بخورم.آخه خیلی زیاد بودوقتی غذامون تموم شدو از رستوران اومدیم بیرون جوجوم بهم گفت وقتی آدم یه خانوم به خوشکلی و ماهی من داره نمیتونه کمتر از این جور جاها ببرتش که!میتونه؟؟؟منم گفتم نه...نمیتونه

خلاصه بعدش اومد منو رسوند خونمونو خودشم رفت خونه تا یکمی استراحت کنه.ولی بعدش خیلی زود برگشت سر کارش

امروز خیلی روز خوبی بود و به من خیلی خوش گرشت





+ | نوشته شده توسط: عسلی در: یک شنبه 9 مهر 1390برچسب:,| نظرات  :

 

 
منوي اصلي

ارشيو مطالب


مهر 1390
شهريور 1390
موضوعات مطالب
لينک دوستان
من و خدا
بزرگ ترین گالری عکس
لینک باکس
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق ترین زوج جهان و آدرس daftare-khateratam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

 
لينك هاي روزانه
- کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

جستجو

     Search

طراح قالب
Template By: LoxBlog.Com